mój syn


19.11.2011
Tatuś, mogę powiedzieć ci coś o miłości? Kocham Cię.

20.06.2013
Niko: Mamusiu, powiedz, żeby chodziłem ku ciebie.
Paulinka: A po co?
Niko: Żebyś widziała, że zachowywam się...
 
28/10/2013
Właśnie wracamy z Mikołajem z muzeum. Nagle ściska mnie mocniej za rękę, ja go 'odściskowuję':
Niko: Ty jesteś twardy a ja miętki
Ja: a lepiej jest być twardym czy miękkim?
Miękkim
Czemu?
Bo jak się jest miękkim to się można lepiej przytulić

23.05.2019
kolejny raz mój rodzony syn wykazał zamiłowanie logiki, zapytał, napawając mnie dumą:
-co by się stało, gdyby pinokio powiedział: 'zaraz urośnie mi nos?'

Komentarze

  1. O, mnie też coś o miłości powiedział !!! I to było "kocham cię".

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kingsajz

Vladimir Nabokov

Alternatywy 4