Co chcesz robić jak dorośniesz?


Najtrudniejsze pytanie: Co chcesz robić jak dorośniesz? 
Najwyraźniej, pomimo wieku, nie dorosłem. Bo znowu jestem w takim momencie życia, że muszę odpowiedzieć na to pytanie. 
Kiedy byłem nauczycielem, tłumaczyłem uczniom, że trzeba wybrać coś co się bardzo lubi, coś co mógłbyś robić całe życie. Na przykład ostatnio wybrałem sobie taki zawód, żeby nic nie robić, nie wiedziałem tylko że taka konkurencja! Dwa razy w tygodniu nowi dochodzili, bo po kilku dniach albo nawet jednym, znikali równieź ci, co myśleli że nic nie robić zawodowo jest takie łatwe. Ja nic nie robiłem przez tydzień z czego nawet dwa dni zostawałem pogodzinach bo nie wyrobiliśmy normy. No ale nie dałem rady. Jednak muszę coś robić, więc wracam do trudnego pytania. To będą takie opisy zawodów, rozważania pod tym kątem co ja lubię najbardziej. A jak ktoś robi taki zawód to niech popatrzy na niego moimi oczami to może przestanie narzekać i polubi.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kingsajz

Vladimir Nabokov

Alternatywy 4