Czytanie w myślach

Nie mogę już latać!

Zgadza się, nie fruwam, nie potrafię więcej szybować, unosić się (tzn. dosłownie. Tak żeby się wk...zdenerwować, potrafię nadal), przemieszczać się z miejsca na miejsce... Śmieszy cię to? Pewnie. Ty i tak pewnie nie wiesz o czym mówię. Ale przecież wiesz jak to jest coś mieć, umieć a potem jest ci to zabrane? No.
Nigdy nie cenisz wystarczająco tego co masz, dopóki nie stracisz. (Zerżnięty cytat z klasyki ... w sensie, ze skopiowany)  

Ze wszystkiego co mogłem zostały mi tylko niewidzialność, nadwrażliwość i czytanie w myślach. A wszystko inne ... ziuuuuu, pooooszlo!
Za kare. 
Miałem za zadanie pomoc koleżance po fachu, wesprzeć, no a skończyło się jak zwykle. W jej pakiecie też była nadwrażliwość do tego sny i widzenie przyszłości
No i jak ja mam pracować tylko z czytaniem w myślach!
Przecież ludzie nic nie maja w tych pustych łbach.
Myślisz że tu kogoś obrażam? To frustracja. 
Weźmy prosty przykład.
No pomyśl sobie coś. 
Tak ty.
Teraz.
No.   
Normalnie. 
Zamknij oczy i pomyśl sobie coś. 
Cokolwiek. 
No właśnie o to chodzi, że pierwsze co ci przychodzi do głowy. A potem skup się chwilkę  na tym. Już? No dobra. Dawaj.
No co? 
Musisz, bo inaczej kompletnie nie pojmiesz w czym rzecz. No, dajesz.
Noooo właaaaaasnie....
Widzisz? 
No i co ja mam z tym niby zrobić?! I tak wszyscy maja, nie tylko ty, nie przejmuj się. A ja potem nie mam roboty. Musze wykorzystywać czytanie w myślach w celach zarobkowych. Jak mam Ci pomóc z czymkolwiek, kiedy jedyne co ci przychodzi do głowy to właśnie to co teraz?! 
No i przez to staję się zawodowo jednym z was. A dookoła coraz większa presja, że manipulacja, że wykorzystywanie znajomości tylko po to żeby zarobić, wykorzystać...
A kto ma we łbie tylko CHCE TO I TAMTO, WYJECHAĆ TU I TAM, ZAROBIĆ, MIEĆ... Albo to drugie; TYLKO O JEDNYM.
Ludzie! Błagam. 
Jeżeli najważniejszą decyzją dnia jest ‘mielony czy schabowy, z czerwonej kapusty czy surówka z kiszonej’, no to wybacz. 
Nie, no są też uczucia, proszę bardzo: ‘jakby to było z NIM, och jaka ja byłam głupia’ albo ‘jak ją wyrwać’. 
Bardzo was proszę: przestańcie. Nawet nie wiesz jaki to ból głowy słuchać tego wszystkiego w godzinach szczytu w takiej metropolii.
‘Wybierz czytanie w myślach' mówili, ‘wyobrażasz sobie jakie to super patrzeć komuś w oczy i wiedzieć czy kłamie czy nie, znać najskrytsze sekrety’.
Taaaaa....jassssssneee....
Może to by było super jakby ktoś naprawdę myślał o czymś więcej niż o ....
Jeśli kiedykolwiek znajdziesz się w moim położeniu, wybierz latanie.  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kingsajz

Vladimir Nabokov

Alternatywy 4