moja druga połówka

młody spotkał starego

- zastanawiam się, czy odnajdę kiedyś swoją drugą połówkę
- na pewno
- zazdroszczę ci tej pewności. bo ty swoją znalazłeś?
- no pewnie
- wyobrażam sobie jak to jest trzymać ją w ramionach...
- ja swoją trzymam za szyjkę
- że niby krótko? ja nigdy taki nie będę!!! wolność jest najważniejsza w związku!
- no, wolno
- jak to musi być cudownie tak wzajemnie się uzupełniać! Uzupełniacie się wzajemnie?
- ona mnie wypełnia. a potem ja uzupełniam jej brak
- moja druga połówka będzie sprawiać, że cały świat będzie piękniejszy! nawet jeśli wszystko dookoła będzie beznadziejne, ona sprawi, że nabiorę dystansu i razem damy radę.
- zgadza się
- najważniejsze, żeby miała w sobie to coś
- no, ja nienawidzę jak się okazuje, że moja jest pusta
- jak to? to czemu taką wybrałeś?
- jak ją wybierałem, nie była pusta. ale tak naprawdę to ja ją wyczerpuję
- no to po czym poznać czy dobrze wybrałeś? że to na pewno ona?
- po prostu sprawdzasz, czy cię na nią stać.
- co takiego?! jak możesz?! takie traktowanie jest dla niej krzywdzące!
- no może rzeczywiście czasem jej nie doceniam...
- a jak się nazywa twoja druga połówka?
- żubrówka




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kingsajz

Vladimir Nabokov

Alternatywy 4