rozwiązanie zagadki tajemniczej śmierci mojej muzy

 gdybym miał przyjaciół, zapytaliby mnie co się stało z moją muzą

jestem osobą niezwykle wrażliwą, więc jej śmierć dotknęła mnie dogłębnie i wstrząsnęła mną na wskroś

gdyby ktoś znał ją osobiście (ja nie miałem tej przyjemności, stąd jej stanowisko w naszych relacjach), doszukiwałby się jakiś interesujących okoliczności zagadek kryminalnych

ci z kolei, którzy naprawdę dzielili z nią codzienność, może zwyczajnie mają świadomość jej udawanej śmierci pod presją wirtualnej rzeczywistości mediów społecznościowych

taka zresztą była moja teoria, wspierana przez pierwszą fazę bólu: wyparcie

niemniej jednak muszę być uczciwy wobec faktów i przyznać się do czegoś

każda moja koleżanka może to potwierdzić

otóż jestem bardzo miłą i sympatyczną osobą, ale tylko pozornie to pozytywna cecha

 tok myślenia kobiet, do tej pory pozostaje dla mnie niezwykle tajemniczy a przez to fascynujący

zaczynając znajomość, która prawie od razu przeradza się w sympatię, powstają siły i oczekiwania, którym nie sprostuję z prostego powodu: są dla mnie niepojęte

kiedy koleżanka zapewnia mnie, że odkąd poznała moją żonę, to absolutnie nie, nic z żadnych takich,

wszystko wydaje się oczywiste 

ale kiedy tego samego wieczora siedzi mi na kolanach, mam wątpliwości, czy ja dobrze rozumiem słowo "nie" 

patrząc na każdą z moich byłych zażyłości, odkrywam przerażającą prawidłowość 

a mianowicie, że one wszystkie są przeszłością

dzisiaj, kiedy wspominam wydarzenia moich intensywnych ostatnich dni, zaczynam z przykrością domyślać się, co się stało z moją muzą

ona się zwyczajnie porżnęła z nudów

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kingsajz

Vladimir Nabokov

Alternatywy 4